Podle akreditace 2016:
a) Teorie výchovy
b) Psychologie a didaktika
c) Student dále volí kruhy:
– Pedagogika volného času
nebo
– Systémy podpory rozvoje dítěte
1. termíny aktuálních státních zkoušek a rozpisy pro jednotlivé dny
2. skladba předmětů oborových závěrečných zkoušek
Státní závěrečná zkouška se skládá ze dvou částí:
Přineste s sebou seznam prostudované literatury.
NMgr. SocPed.:
Státní závěrečná zkouška se skládá ze dvou částí:
1. Obhajoba diplomové práce
2. Zkouška se skládá ze tří povinných tematických okruhů:
A: Sociální pedagogika
B: Poradenství
C: Teorie a praxe výchovy a vzdělávání
Přineste s sebou seznam ku zkoušce prostudované literatury.
Učitelství pro střední školy:
Státní závěrečná zkouška (části realizované na katedře pedagogiky, tedy bez oborové didaktiky) se skládá ze dvou částí:
BZk. okruhy
Podle akreditace 2016:
a) Teorie výchovy
b) Psychologie a didaktika
c) Student dále volí kruhy:
– Pedagogika volného času
nebo
– Systémy podpory rozvoje dítěte
Podle akreditace 2019:
BZK_Didaktika, dostupné zde: BZK Didaktika
BZK_Pedagogika v poradenství, dostupné zde: BZK Pedagogika v poradenství (1)
BZK_Teorie výchovy, dostupné zde: BZK Teorie výchovy
NMgr._Pedagogika_okruhy
Filozofické a historické základy výchovy, SZZK NMgr. Ped._Filosofické a historické základy výchovy
Metodologie: SZZK NMgr. Ped. Metodologie
Školní pedagogika, dostupná zde: SZZK NMgr. Ped. Školní pedagogika
Sociální pedagogika – okruhy
A: Sociální pedagogika
B: Poradenství
C: Teorie a praxe výchovy a vzdělávání
SZZK NMgr. Soc. Ped._aktuální (1)
Učitelství pro střední školy: závěrečná zkouška „ped-psych“